Friday, August 27, 2010

Tak sabar rasanya...



Hari ini kelab saia iaitu kelab Usahawan (ETC Club) akan berbuka puasa bersama-sama anak-anak PERNIM atau Pusat Kebajikan Anak-anak Menghidap HIV/Aids Nurul Iman di Cheras.. Tak sabar untuk men explore cara hidup adik-adik ini semua... Mereka semua tidak berdosa, tetapi mengapa semua orang pandang hina kepada mereka ini semua.. Mereka semua tidak minta untuk lahir begini. Kalau boleh, semua orang nak hidup sempurna. Tapi apakan daya, itu semua kurniaan daripada Allah S.W.T.

Tetapi seorang hamba Allah yang mengasas PERNIM ini.. Mulia sungguh hati ibu hajjah.. Hanya Allah sahaja dapat membalas kebaikan yang Ibu Hajjah lakukan. Nama diberi PUAN HAJJAH NORLINA..

Tapi bila aku tengok gambar ni, sangat tersentuh aku dibuatnya. Rasa macam dapat rasa apa yang Ibu dapat rasakan keperitan anak-anak Ibu....

Projek ini adalah first projek aku. tak sangka kertas kerja aku diterima. Bahagianya satu, bersyukur pown satu.. Terima kasih EN FAIZUL. Kalau tak kerana en, saya pasti projek saya tidak diterima.. Alhamdulillah.. PUAN MIDAH thanks tolong saya jugak.. Biasalah budak baru belajar buat projek.. Belum ada pengalaman. Sekarang dah ada pengalaman, thanks kepada MISS SITI NORDIYANA BT ISAHAK kerana sudi menolong saya Last Minute!! hehehehe...

PUAN KURSIMAH thanks banyak bagi idea kepada saya.. Saya akan cuba jadi yang terbaik..huhuhu... Tanggungjawab aku belum habis selagi laporan belum buat lagi.. Selama 2 - 3 minggu otak aku diperah untuk pikir r=projek.. Times rehat pown rase lom cukup... Betul-betul rehat masa cuti nanti... Tak sabar nak cuti..

Apakah reaksi adik-adik semua eik?? Kamu gembira tak akak-akak dan abang-abang datang??
Ape impian kamu masa hadapan..?? Akak tak sabar ingin mendengarnya..

For FAHMI yang sangat SENGAL MEMANG MENGAL, aku serik kerja dengan kau... Cukup sekali aku kerja dengan kau. Asyik ingin menarik darah aku je!!!... GERAM betul dengan kau!!!!!! Asyik nak membebel, kalah MAK JoYAH dengan kau...!! Kau tahu aku dah berasap-asap taw. Kau apa tahu, hanya tau nak menang je.. Ko pikir, kau bagus sangat ha?!! Hadi aku tak nak kerja dengan dia lagi... Tak SANGGUP!!

No comments: