Friday, September 17, 2010

Lawatan ke UUM, Kedah

Malam nie aku akan bergerak ke Kedah jam 9.30 malam.. Aktiviti nie under kelab aku seperti biasa iaitu Kelab Usahawan (Entrepreneur Club). Kalau ikutkan hati aku, aku tak nak pergi.. Aku nak gi raya dengan kawan-kawan sekolah aku. Tapi apakan daya, tanggungjawab perlu didahulukan. Berdosa aku tak jalankan. Kedah menanti aku dengan sabar yea.. Sebenarnya aku tak sabar nak pergi sana. Nak lihat suasana Universiti Utara Malaysia (UUM), Kedah macam mana. Selalu Cikgu Mariani katakan, UUM tu sangat lawa bila malam. Kawasannya memang tercorok kedalam sedikit.. So ada peluang nie, baik aku pergi daripada kawan2 sekolah aku nak tengok juga.. Kawan2 sorry aku pergi dulu UUM...




Logo Universiti Utara Malaysia, Kedah




Pintu Gerbang UUM, Kedah


No comments: