Wednesday, September 5, 2012

raya raya raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pe kabar semua.?? Ckp mcm ramai jek yg tgk blog aku kan…blog cantik sape x nk tgk..(mulalah perasan sendiri..haha..!) ok ok…rasanya dh dekat 2 bulan aku x tulis ape2 dkt blog nie..klu ikutkn byk cerita aku nk ceritakn.. tp jari jemari aku nie mls nk merajinkan utk menaip di papan huruf nie…huhu..

rasa2 aku x terlambat nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kpd semua muslim yg menyambut Hari Raya..Hari Raya mesti korang dapat duit raye kan.. bape byk korang dpt?? Mesti sampai rat kn.. x mcm aku, Alhamdulillah msih dpt lg duit raya.. (td ckp mcm x dpt jek..huhu.. ^_^) ..mne x nye org msih igt aku bdak sekolah…hehe..apalagi aku sukelah dpt duit raye.. mknenye aku msih muda lg..adik aku pown jeles dgn aku..haaha..padahal dial g muda dr aku.. tgh duk bosan2 nie…meh layan lagu raya lah.. ~~~



From LYRICSMODE.COM lyrics archive
Lyrics | Siti Nurhaliza lyrics - Meriah Suasana Hari Raya lyrics

Sambil2 dgr lagu raya, jom tgk gambar raya family aku tahun ini..

*raya pertama


*nk g raya umah kwn aku n umah mak cik di cahaya masai

*keluarga besar aku sebelah ibu

*kami geng itam a.k.a Gagak Geng..haha

*new member into picture..huhu

*sepupu2 kecik aku sebelah ayah.. ( x best xde geng yg besar..)

*pak uda, pak teh n my father...

*nenek tersenyum selepas pulang dr Mekah..Pok su dgn kain tuala..patotlah ade bau..haha..

Marhaban di Lorong 10. di bawah ni di rumah aku..



No comments: