Tuesday, October 25, 2011

Papa Supervisor yg best.. ^_^

uish dh lama x tulis blog nie kan kan...
bukan apenye...kadang-kadang nk tulis tue malas skit...
skit je bkn byk k...haha..

ok..

kali nie aku nak cite pasal PAPA SUPERVISOR tersayang aku...
walaupun dia seorang berbangsa cina, tp dia tersangat lah best...
buat aku bertambah sayang kat dia...
( geli nye aku ckp mcm nie...tulah hakikatnye ain...wakakaka.. ^_- )
tempat aku keje tue tempat mak aku keje jugak...
kilang tue diberi nama
YEH BROTHERS DEVELOPMENT WOODS SDN. BHD..
ini kali ketiga aku keje kat situ..
kali pertama aku dikenakan tempat stor...
kali kedua aku ditempatkan Line C...
kali ketiga aku berbalik ke STOR pulak..
so di cnie ingin saya menyatakan saya dah 2 KALI bersama PAPA SUPERVISOR saya...gumbiranye hati ku..hehe...
Papa saya nie orgnye sangat pendiam, tp klu dia x bertegur spe dgn org len 1 ary tue mknenye mood x beklah tue...
jgn dikacaunye...
DANGER !!!!
ok 1st time ssah aku nk dgr sore dia apatah lagi dgr dia sebut namaku 'AIN'.. mmg susah...
tp utk kali ketiga aku keje nie wat aku bertambah-tambah hepi adlh...
dia dh mula sbut nama aku n pndai bergurau dgn aku...
dulu bkn main tkut aku nk bergurau dgn dia..
skunk tdk lagi..
nie yg buat aku bertamabh sayang kat papa cina aku..
bila tgk dia senyum n bersore sdah cukup utk aku tersenyum lebar...


lagi satu, kebiasaan bagi org cina mempunyai sepasang mata yg sepet..
susah sekali bila kita nk tgk diorg bukak mata besar2 kn kn..


*lebih kurang mcm nie..hihi..


btol x ckp aku..??

dia akn buka mata bulat-bulat bila keadaan yg menyuruh dia buka mata besar-besar...
haha..


comellah papa saya...
huhu..


papa saya nie dh kawin dh...
dgr citer isterinye dkt sarawak...
ntah btol ke tidak aku mmg x taw..
ade anak bape org pown aku x amik port..
tp papa saya mmg de'BEST..!!
ok nama papa supervisor cina saya adalah MR PANG...
Papa Pang kamu mmg best sgt2...
sye mmg sayang kamu papa...
WOW !!!
bestnye ade papa cina...
hehe..
suke suke suke...
^____^

No comments: