Saturday, April 16, 2011

i miss u.. :o(


skrg nie hati aku b'kate2 yg aku merindui seseorg...
tp spe seseorg tue...??
hanye aku saje yg taw..
aku x dpt mnahan rindu aku nie...
tp pe guna nya klu aku sorg aje yg rindu die..
kdg2 tiada gunanye...
buat hati aku parah ada lah...
jika dia brada dihdpn aku skrg, aku mahu beritahu kpdnya
"AKU SANGAT MERINDUINYA...!!"
tp apakan daya aku tdk mampu utk b'jumpa dgnnya..
dia skrg di daerah laen..
aku pula di daerah laen...
walaupun keadaan disini sangat nyaman & indah utk menenangkn hati yg sdg lara nie,
tp suasana t'sbut tdk dpt untuk membantu atau mengubat hati aku yang sedang sakit...
ubatnye hanya pdnya...
wahai insan yg aku rindui,
engkau dgrlah isi hati ku ini,
bhawa aku sangat merindui kamu...
engkau tdk m'beri bls maklum mengenai dirimu...
smpaikan aku t'tnya-tanya,
adakah engkau sdah melupakan aku??
sedihnya hati aku ini..
Ya Allah, adakah hambamu ini tidak layak untuk merindui seseorg??
adkah dia bukan insan yg menjadi teman hidup ku??
Hah, penat sekali bila aku memikirkn blik perasaan rindu ini..
membuat hati aku sangat sakit adalah...
aku berharap dia dpt mendgr isi hati aku,
yg aku sangat merinduinya...

No comments: