Monday, December 13, 2010

Alhamdulillah..

Pada tanggal 10/12/2010 result exam keluar...
Ramai pelajar UiTM melihat result msing2...
Ada yg cemerlang, ade yg sederhana dan ade jugak yg teruk...
Jika berusaha pasti ade kejayaan,
bile tidak berusaha pasti tahu ape keputusannye...

Alhamdulillah...
Akhirnye selepas aq melihat result exam aq sem 3..
Ade peningkatan...
Dulu bawah 2.5, sekarang atasnye...
Yang penting aq ade peningkatan..
Yang penting aq lulus semua...
Benda aku paling takut adelah subjek CALCULUS..
Akhirnya lulus walaupun tdklah cemerlang sgt pown...
Dari E ke C+..
Sem depan jumpa plak Calculus 3....
Wow semakin gerun...
Makin takut....
JAVA aq lulus...
Thanks bagi aku cinta dengan kau...

Aq mendpt result nie, aku terus menjerit menyebut nama
"ayah, ayah, ayah......."
Dengan tidak sempat aq terus telefon ibu ku...
Menangis-nangis aq..
Mana x nye, dr tmpt keje kwn2 ku berkata rmai fail calculus...
Aq xnk mcm tue...
Tp alhamdulillah aku berjaya...

*tersenyum seperti kucing comel ini..

Sekarang aku perlu pandang ke depan...
Sem 4 telah makin ingin menjengah aq...
Aq perlu byk wat persiapan...
Sem 4 aq jumpa ko tahun depan 2011....

No comments: