Saturday, May 22, 2010

GERAMNYE..!!!!!!!!!!

Nape orang tak faham aku..WHY?!!!!!!!!!!! Pastu diorang ingat aku marah nie main-main ker... Aku marah betul-betul taw...Iskh kenapa orang tak nak tengok aku senang?!! Asyik nak wat aku marah jer.. Pastue ada ker patut suruh aku back-up pasal benda-benda yang agak tut....... Malas aku nak cakap....Wat aku kusut jerk... Sedangkan kawan yang aq ku anggap baek pon ingat aku marah main-main... Eh, cubalah faham kalau aku cakap aku tengah MARAH.!!!! Si ERY tue yang ko tue asyik nak mengejek aku tue da kenape? Ape salah aku sengal?!! Ape aku dah buat dengan ko hah?!! TAK FAHAM aku dengan ko nie... ERY nie aku nak ceritakan..siapa dye? Dye nie senior pengawas aku masa sekolah dulu.. Dulu bukan main baek sangat dye nie.. Dulu sekolah pakai songkok.. Taw ape tue songkok?


Ni lah songkok yang aku cakapkan bagi sesapa yang x taw..

Si Ery ni dulu pakai songkok.. Ingatkan dye nie baek sangat.. Tapi terlalu baek sangat-sangat.. Menyampah aku..!!!! Sekarang rambut dah berkaler-kaler.. Hah, cakap jer nak warna ape?! Biru, hijau, coklat or ape-ape jer... Semua ade... Jangan risau.. Da cam kedai salon da... Geramlah bile pikir-pikir balik pasal die..





No comments: