Saturday, November 13, 2010

First Person

Tak pernah-pernah blogger aq ni ade org follow..
Skang da de org follow..
Tu pun aq gtaw..
Tapi dalam banyak-banyak kawan aku hanya sorg insan nie sahaja jadi first person follower
aq...huhuhu..

Tapi sebelum tu aq nak bagitau ciri-ciri org nie..
Org tua setahun dengan aku..
Lelaki ke Perempuan??
Cuba teka.....

Jawapannya perempuan..
Orgnya sangat care pasal aku..
Dia roomate aku sem JUL - NOV 2010 di UiTM..

Namanya Nur Anis Salwani Rosly..
Nickname kak ANis..
Lahir 16 Mei 1990..
Orgnya 1 negeri dgn aq tp laen daerah..
Daerahnya Muar..
Roomate Kolej Si Manja Kini (SMK) bilik 217b...

*p/s : pic mse g dinner COMPASS..yang pakai selendang merah..


Cantik x orgnya??
Kalau cantik bleh berknln dengan akak saya nie..
boleh bilang sama saya...

Kak Anis TAHNIAH jadi orang paling 1st di blog ain..huhuhu..

No comments: